• Inloggen
  • |
  • Registreren
  • |
  • Facebook Login
0
€ 0

Dagaanbieding loopt af over:
Ontvang dagelijks onze
gratis deals in je inbox

Contact


Voor algemene vragen kunt u eerst het beste kijken bij meest gestelde vragen of algemene voorwaarden. Onder artikel 6 van de algemene voorwaarden staan de meeste antwoorden vermeld m.b.t. producten, wij raden u aan om deze samen met de veelgestelde vragen eerst te raadplegen alvorens u contact met ons opneemt.


Staat het antwoord hier niet bij, stel uw vraag of formuleer uw klacht dan via ons contactformulier. Deze kunt u onderaan de pagina terug vinden. Vul alstublieft uw gegevens en uw vraag of klacht zo volledig mogelijk in. Het is belangrijk dat u alle stappen van het contactformulier grondig doorloopt, zo kunt u meestal zelf bij uw antwoord/oplossing uit komen.


Uw vraag zal dan binnen 1 á 2 werkdagen worden verwerkt door de klantenservice. De klantenservice is van maandag t/m vrijdag beschikbaar en in het weekend gesloten. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00-13.00 en 14.00-17.00


U zult van ons na verzending van uw contactformulier een ontvangstbevestiging in uw email ontvangen dat uw vraag goed bij ons is aangekomen. In elk geval van niet beantwoorde vragen adviseren wij u eerst contact op te nemen via het contactformulier, dit zal de afhandeling bespoedigen.


De velden met een * zijn verplicht.
  • Vraag of Klacht
    • Product
      • Levering of Status Levering
        • Wanneer wordt product verstuurd?

          Levertijden: De levertijden van het product staan in de voorwaarden van de aanbieding en in uw voucher onder voorwaarden. De voucher kunt u vinden in Mijn Account/Betaald en in de betaalbevestiging in uw email account.

          De meeste producten worden binnen 1-5 werkdagen verstuurd, tenzij anders in de aanbieding staat aangegeven.

          Vertraging: Het kan zijn dat de levering van uw product vertraagd is vanaf onze leverancier. Wij zullen indien dit gebeurd u via email informeren. Meer over vertragingen, redenen en afhandelingen kunt u vinden onder Artikel 6.2 van de Algemene Voorwaarden.

          Gedeeltelijk verstuurd/ontvangen: Het kan zijn dat u meerdere producten heeft gewonnen/gekocht en u ze niet allemaal heeft ontvangen. Het kan zijn dat de levertijden van sommige producten verschilt of dat er producten vertraagd zijn. In dit geval stuurt Koophetgratis.nl altijd de producten die in voorraad zijn eerst op en de overige producten worden verzonden zodra deze ontvangen worden door Koophetgratis.nl. Wij zullen u indien dit gebeurt via email informeren.

        • Product niet ontvangen

          Is de levertijd van uw product verstreken en heeft u deze nog niet ontvangen? Dan kan het zijn dat het volgende is voorgekomen.

          Levertijden niet gelezen:
          U heeft de levertijden van de aanbieding niet of niet goed gelezen. Op sommige producten geldt een langere levertijd dan op andere producten. Kijk daarom goed in uw voucher, u kunt deze nogmaals downloaden. De levertijd vindt u in het gedeelte waar de voorwaarden en de levertijden van het product vermeld staan. Dit kunt u bekijken door in te loggen op Koophetgratis.nl en naar Mijn Account/ Betaald te gaan. Hier kunt u uw vaankoop vinden, de voucher downloaden en de levertijden opzoeken.

          Vertraging:
          De levering van het product is vertraagd. Dit kan twee oorzaken hebben, de levering van de producten naar Koophetgratis.nl is vertraagd of door een vertraging bij Koophetgratis.nl zelf. Andere vragen over vertraging kunt u het beste artikel 6.2 van de Algemenen voorwaarden doorlezen. Staat uw antwoord er nog steeds niet bij neem ga dan door emt het invullen van de contractformulier!

          Gedeeltelijk verstuurd/ontvangen:
          Het kan zijn dat u meerdere producten heeft gewonnen/gekocht en u deze niet allemaal heeft ontvangen. Het kan zijn dat de levertijden van sommige producten verschilt of dat er producten vertraagd zijn. In dit geval stuurt koophetgratis altijd de producten die in voorraad zijn eerst op en de overige producten zodra deze binnen zijn of/en verstuurd worden. Wij zullen u indien dit gebeurd via email berichten.

          Is geen van deze antwoorden voor u van toepassing vul dan het contactformulier in dan zullen wij z.s.m. contact met u opnemen.

        • Adresgegevens
          • Adres invoeren of wijzigen?
          • Versturen naar andere afleveradres
          • Adresgegevens verplicht?

            Op de betaalpagina van na de winkelmand kunt u zien of de adresgegevens verplicht zijn of niet. U bent verplicht uw adresgegevens in te voeren als u een product gewonnen heeft, anders is het niet mogelijk om deze naar u te verzenden. Indien u het adres niet invoert kunt ook niet betalen en zult u het product niet ontvangen.

             

        • Gedeeltelijk verstuurd/ontvangen

          Het kan zijn dat u meerdere producten heeft gekocht en u deze niet allemaal heeft ontvangen. Het kan zijn dat de levertijden van sommige producten verschilt of dat er producten vertraagd zijn. In dit geval stuurt uitbieden altijd de producten die in voorraad zijn eerst op en de overige producten zodra deze binnen zijn of/en verstuurd worden. Wij zullen u indien dit gebeurt via email berichten.

          Wilt u toch contact opnemen met ons? Ga verder naar het onderwerp.
           

        • Automatische Bezorging?

          Bijna alle producten worden automatisch naar u verzonden. Informatie over de verzending van uw product kunt u vinden in uw voucher, dit staat vermeldt in de voorwaarden. Hier staat dan: wordt verzonden binnen (aangegeven) tijd. De voucher kunt u vinden in Mijn Account/Betaald en in uw betaalbevestiging email in uw email account.

           

        • Voucher tonen?

          U hoeft NOOIT uw voucher te tonen voor ontvangst van het product. Uw voucher is enkel uw betaalbewijs voor het aanschaffen van uw aankoop.

        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Productinformatie
        • Waar kan ik mijn adres invoeren?

          Uw adress kunt u invoeren op de betaalpagina als aan het einde van het voldoen van de betaling. Wilt u uw adres wijzigen? Dan kan dat via Persoonlijke info in Mijn Account!

        • Algemene Informatie over producten

          Heeft u een vraag over een van uw aankopen op Koophetgratis.nl, de status van de levering, de afhandeling, het retour sturen, verkeerde levering of heeft u een andere vraag? Kijk dan bij FAQ. Hier staan de meeste antwoorden op al uw vragen over producten en de status van producten. 

        • Taal & Handleiding
          • Handeling voor mijn product?
          • Handleiding in het Nederlands?
          • De handleiding is niet duidelijk
            De productspecificatie en beschrijving kunt u vinden in uw voucher. U kunt met behulp van de bijgeleverde handleiding de specificaties en beschrijving controleren.

            Als u daarna nog vragen heeft kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier, ga door naar onderwerp.
             

        • Product Specificaties
          • Waar vind ik de specificaties?

            De specificaties van uw product kunt u vinden in de voucher van uw product. Onder voorwaarden en extra info staat de informatie betreft het product. Uw voucher kunt u vinden via Mijn Account/Koopgeschiedenis of in de e-mail van uw betaalbevestiging. Afhankelijk van het product kan het zijn dat deze worden meegeleverd met het product. Als laatste kan het zijn dat het product specificaties als 3e pagina in uw voucher vermeldt staan. 

          • Productspecificaties kloppen niet

            Kloppen de Productspecificaties niet voor het door u ontvangen product. Het kan zijn dat er een fout staat in de beschrijving van de aanbieding. Het kan ook zijn dat u een verkeerd product of verkeerde versie van het product heeft ontvangen. U dient hieronder het contactformulier in te vullen dan zullen wij z.s.m. contact met u opnemen. 

        • Gebruik Product
          • Hoe werkt mijn product?
          • Product werkt niet zoals beschreven
        • Leverancier/Aanbieder product?
          Dit kunt u vinden in uw voucher die naar uw email is gestuurd.  Onder het kopje ‘contactinformatie aanbieder’ kunt u de gegevens vinden van de aanbieder.
           
          Koophetgratis.nl is de grootste aanbieder van producten, indien u onder contactinformatie aanbieder, Koophetgratis.nl vermeldt ziet, kunt u uw vragen aan ons stellen.
           

        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Product stuk
        • Product stuk bij aankomst

          Indien uw product bij aankomst defect of beschadigd is kunt u deze retour sturen naar Koophetgratis.nl. Het retourformulier kunt u vinden bij uw ontvangen product of in de voucher. De volgende velden dienen ingevuld te worden; uw e-mailadres, het referentienummer (win id), vink aan wat van toepassing is bij uw retourzending, en tot slot een korte toelichting. Als u het retourformulier niet volledig invult kan het mogelijk zijn dat wij de retourzending niet in behandeling kunnen nemen wegens tekort aan informatie.

          De levertijd van 1-5 werkdagen is niet van toepassing op nieuwe producten die opnieuw verzonden worden. Hiervoor geldt een levertijd van 1-10 weken. Dit is afhankelijk van de te nemen acties (reparatie of het opsturen van een nieuw product).
          LET OP: indien Koophetgratis.nl geconstateerd heeft dat uw retour zending juist was i.v.m. een hiervoor beschreven probleem, zullen de verzendkosten retour gestort worden op uw rekening. Indien de retourzending niet juist was, wordt het product terug gestuurd en worden de verzendkosten niet vergoed.

          Waar Koophetgratis.nl  niet de Aanbieder/Leverancier is kan het retourbeleid en adres verschillen dan wanneer Koophetgratis.nl wel zelf de Aanbieder/Leverancier is. De werkwijze en het retourbeleid zal dan in de voorwaarden van zowel de Aanbieding als in de Voucher worden vermeldt, als deze afwijkt van de gangbare werkwijze. 

        • Product stuk na gebruik

          Op al onze producten zit een standaard garantietermijn van 12 maanden (met uitzondering van: batterijen, vloeistoffen, parfums, lampen, producten met hygiënevoorschriften etc.). De exacte garantietermijn hangt af van het product dat u koopt. Indien de garantietermijn meer dan 12 maanden bedraagt, zal dit worden meegegeven in de beschrijving van de betreffende aanbieding.

          Het repareren van een product duurt gemiddeld 3 tot 10 weken. Koophetgratis.nl heeft geen enkele invloed op de reparatietermijn en kan deze niet bespoedigen. Indien van toepassing, zal Koophetgratis.nl u doorverwijzen naar een extern reparatiecentrum of fabrikant voor afhandeling.

          Na een succesvolle reparatie zullen wij het product direct naar het door u opgegeven adres terugsturen. Het is mogelijk dat uw product niet wordt gerepareerd, maar wordt gecrediteerd of vervangen door een ander exemplaar. Op het moment dat het product niet defect blijkt te zijn of buiten garantie valt, kan de fabrikant of het reparatiecentrum kosten in rekening brengen. Deze kosten zullen aan u worden doorbelast, bijvoorbeeld middels een rembours zending.

        • Product werkt niet naar behoren

          Indien uw product niet of niet naar behoren werkt kunt u deze retour sturen naar Koophetgratis.nl. Het retourformulier kunt u vinden bij uw ontvangen product of in de voucher. De volgende velden dienen ingevuld te worden; uw e-mailadres, het referentienummer (win id), vink aan wat van toepassing is bij uw retourzending, en tot slot een korte toelichting. Als u het retourformulier niet volledig invult kan het mogelijk zijn dat wij de retourzending niet in behandeling kunnen nemen wegens tekort aan informatie.

          De levertijd van 1-5 werkdagen is niet van toepassing op nieuwe producten die opnieuw verzonden worden. Hiervoor geldt een levertijd van 1-10 weken. Dit is afhankelijk van de te nemen acties (reparatie of het opsturen van een nieuw product).
          LET OP: indien Koophetgratis.nl geconstateerd heeft dat uw retour zending juist was i.v.m. een hiervoor beschreven probleem, zullen de verzendkosten retour gestort worden op uw rekening. Indien de retourzending niet juist was, wordt het product terug gestuurd en worden de verzendkosten niet vergoed.

          Waar Koophetgratis.nl  niet de Aanbieder/Leverancier is kan het retourbeleid en adres verschillen dan wanneer Koophetgratis.nl wel zelf de Aanbieder/Leverancier is. De werkwijze en het retourbeleid zal dan in de voorwaarden van zowel de Aanbieding als in de Voucher worden vermeldt, als deze afwijkt van de gangbare werkwijze.  

        • Productspecificaties kloppen niet
        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Garantie en Retour
        • Garantietermijn?

          Op al onze producten zit een standaard garantietermijn van 12 maanden (met uitzondering van: batterijen, vloeistoffen, parfums, lampen, producten met hygiënevoorschriften etc.). De exacte garantietermijn hangt af van het product dat u koopt. Indien de garantietermijn meer dan 12 maanden bedraagt, zal dit worden meegegeven in de beschrijving van de betreffende aanbieding.

          Het repareren van een product duurt gemiddeld 3 tot 10 weken. KoopHetGratis.nl heeft geen enkele invloed op de reparatietermijn en kan deze niet bespoedigen. Indien van toepassing, zal KoopHetGratis.nl u doorverwijzen naar een extern reparatiecentrum of fabrikant voor afhandeling.

          Na een succesvolle reparatie zullen wij het product direct naar het door u opgegeven adres terugsturen. Het is mogelijk dat uw product niet wordt gerepareerd, maar wordt gecrediteerd of vervangen door een ander exemplaar. Op het moment dat het product niet defect blijkt te zijn of buiten garantie valt, kan de fabrikant of het reparatiecentrum kosten in rekening brengen. Deze kosten zullen aan u worden doorbelast, bijvoorbeeld middels een rembours zending.
           
          In Nederland bestaat geen wettelijke minimum garantietermijn. Het bedrijf mag zelf bepalen in welke mate en duur de garantie verstrekt wordt. KoopHetGratis.nl verstrekt 12 maanden garantie op de meeste producten( zie hierboven welke producten hier niet onder vallen) voor meer informatie over garantie verwijzen wij u naar het Burgerlijk Wetboek, boek 7, Artikel 6A lid 1 en 2.

        • Retourbeleid en Werkwijze:
          • Retour binnen 14 dagen

            Retourbeleid en Werkwijze:

            U kunt uw bestelling zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retourneren aan KoopHetGratis.nl mits: het product compleet en onbeschadigd is, deze in de oorspronkelijke verpakking zit en de zegel van de verpakking niet verbroken is. De verzendatum van uw pakket dient binnen de marge van 14 dagen te liggen. Indien de 14 dagen verstreken zijn, kunt u uw bestelling niet meer annuleren en retourneren. De afhandeling en wijze hiervan staat beschreven in de Voorwaarden van uw Aankoop.

             Retour Nederland en België

            Binnen de garantieperiode kan de Koper het defecte, of niet naar behoren werkende, product altijd naar KoopHetGratis.nl opsturen onder vermelding van: Naam, Adres, email en met de reden van het retour sturen. Hiervoor dient de koper het bijgeleverde retourformulier te gebruiken bij het retourneren van het product. Deze treft u aan op de 2e pagina van de bijgeleverde Voucher/Aankoopsbewijs.

            Indien door KoopHetGratis.nl wordt vastgesteld dat het product niet defect is, zal deze worden teruggestuurd naar de koper en is het niet mogelijk om een nieuw product te ontvangen. Defecte producten kunnen worden opgestuurd naar: KoopHetGratis.nl, Stroombaan 6-8, 1181 VX in Amstelveen, Nederland

            Het retourformulier staat altijd in de voucher of in de flyer die is toegevoegd bij de verzending. Elke retourzending MOET voorzien zijn van één van deze twee retourformulieren.

          • Verzendkosten

            Verzendkosten voor producten die stuk zijn bij aankomst, worden te alle tijden vergoed doorKoopHetGratis.n. Deze verzendkosten zullen ook worden vergoed of gecrediteerd op de rekening waarop betaald is. Verzendkosten voor producten die onder het garantiebewijs vallen, komen op rekening van de Consument. De verzendkosten worden dus niet vergoed.

            Indien het product stuk is bij aankost zal KoopHetGratis.nl ook de verzendkosten van het retour sturen vergoeden. Bij retour na gebruik zijn de verzendkosten voor de klant. Bij retour binnen wettelijke garantietermijn zonder reden zijn de verzendkosten van het retour sturen ook voor de klant.
             

          • Retourformulier

            Het retourformulier kunt u vinden achterop uw voucher van de gewonnen veilingen of gekochte koopje van de dag. U kunt ook de achterklant van de bijgeleverde flyer gebruiken als retourformulier. Lees altijd goed wat er op het retourformulier staat en vul deze zo compleet mogelijk in! 

          • Geld terug/Vergoeding

            Indien uw product defect is aangekomen of beschadigd is kunt u deze retour sturen naar Koophetgratis.nl. De verzendkosten van het retour sturen van het product worden vergoed, bij ontvangst van het product door Koophetgratis.nl. De verzendkosten worden retour gestort op uw rekening. Ook als uw product niet of niet naar behoren werkt worden de verzendkosten vergoed.

            De verzenkosten worden ook vergoed als het product wegens de garantietermijn naar de leverancier/ fabrikant terug word gestuurd. Het repareren van een product duurt gemiddeld 3 tot 8 weken. Koophetgratis.nl heeft geen enkele invloed op de reparatietermijn en kan deze niet bespoedigen. Indien van toepassing, zal Koophetgratis.nl u doorverwijzen naar een extern reparatiecentrum of fabrikant voor afhandeling.

          • Product retour gestuurd maar geen reactie!

            Het is mogelijk dat wij uw product nog niet ontvangen hebben, of wel ontvangen hebben maar nog niet verwerkt hebben. Zodra wij uw product verwerkt hebben, zullen we u via email informeren over de voortgang van uw retourzending.

            Indien  u uw product al langer dan 14 dagen geleden verzonden heeft en nog geen bericht heeft gehad van ons, kunt u contact met ons opnemen, ga door naar onderwerp.

      • Verkeerde product ontvangen
        • Verkeerde product ontvangen

          Als u een verkeerd product ontvangen heeft, dan het product wat u betaald heeft, kan deze retour gezonden worden naar Koophetgratis.nl. Zodra Koophetgratis.nl het product ontvangen heeft en geconstateerd heeft dat u daadwerkelijk het verkeerde product ontvangen heeft,  zal Koophetgratis.nl zo spoedig mogelijk het juiste product versturen.

          Bij verkeerde levering door Koophetgratis.nl worden de gemaakte verzendkosten vergoed.

          LET OP: U dient er zeker van te zijn dat u daadwerkelijk het verkeerde product heeft ontvangen. Indien dit niet het geval is en u wel het goede product heeft ontvangen, zal deze naar u worden teruggestuurd en worden de verzendkosten NIET vergoedt. Lees daarom altijd goed de aanbieding en voorwaarden door zoals vermeld in uw voucher! Uw voucher kunt u vinden via Mijn Account/Betaald. 

        • Retour
        • Anders, ga door naar onderwerp
    • De website algemeen
      • Inloggen
        • Ik kan niet inloggen
          • Al een account aangemaakt?

            Om in te kunnen loggen dient u eerst een account aan te maken bij Uitbieden.nl. Klik hier om te registreren op Koophetgratis.nl of klik linksboven op de website op de tekstlink Registreren

          • Account geverifieerd?

            U dient uw account eerst te verifiëren. Na het aanmaken van een account bij Koophetgratis.nl ontvangt u een bevestigingsemail, in deze e-mail staat een link. Als u op deze link klikt wordt uw account geregistreerd en kunt u direct inloggen.

            -Staat de bevestigingsmail nog niet in uw inbox, controleer dan uw junk/spam folder of ongewenste email. Indien de email daar ook niet staat, neem dan even contact op met ons via administratie@koophetgratis.nl.

          • Wachtwoord vergeten?

            - Als u uw wachtwoord bent vergeten, dan kunt u klikken op de button Inloggen en dan op de tekstlink “Wachtwoord Vergeten”om een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan een email met een link waarop u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

          • Account gegevens gewijzigd?

            Het kan zijn dat u uw accountgegevens eerder heeft gewijzigd. Logt u wel in met het juiste e-mail adres en wachtwoord waar uw account nu mee verbonden is? Indien u dit niet zeker weer, vraag opnieuw uw wachtwoord aan om dit te controleren.

            Klik op de button Inloggen en dan op de tekstlink “Wachtwoord Vergeten” om een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan een email met een link waarop u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

          • Eerder account verwijdert?

            Heeft u uw account niet verwijderd in het verleden? U kunt een nieuw account aanmaken Link naar registreren. Lukt dit niet stuur dan een mail door naar klantenservice@uitbieden.nl dan zullen wij u zo snel mogelijk helpen bij het aanmaken van een nieuw account! 

          • Geen bevestigingsmail ontvangen?

            Staat de bevestigingsmail nog niet in uw inbox, controleer dan uw junk/spam folder of ongewenste email. Indien de email daar ook niet staat, neem dan even contact op met ons via administratie@koophetgratis.nl

          • Geverifieerd en kan niet inloggen

            Weet u zeker dat u uw account al heeft geverifieerd? U dient op  de bevestigingslink die naar uw opgegeven e-mailadres is verstuurd te klikken, als u dit doet dan is uw account geverifieerd en kun u inloggen.

            -Verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord. Logt u wel in met het juiste e-mail adres en wa
            chtwoord waar uw account nu mee verbonden is? Om dit te controleren kunt u het beste uw wachtwoord opnieuw aanvragen.

            - Als u uw wachtwoord bent vergeten, dan kunt u klikken op de button Inloggen en dan op de tekstlink “Wachtwoord Vergeten”om een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan een email met een link waarop u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

          • Anders, ga door naar onderwerp
        • Wat is Account verifiëren?

          U dient uw account eerst te verifiëren. Na het aanmaken van een account bij Koophetgratis.nl ontvangt u een bevestigingsemail, in deze e-mail staat een link. Als u op deze link klikt wordt uw account geregistreerd en kunt u direct beginnen met bieden.

        • Waarom account verifiëren?

          Om de betrouwbaarheid van de website en van onze gebruikers te kunnen garanderen dient u uw opgeven e-mailadres te verifiëren/bevestigingen. 

        • Account Uitschrijven/Verwijderen
        • Uitschrijven voor nieuwsbrief
        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Mijn Account
        • Mijn gegevens
          • Persoonsgegevens veranderen?
          • Wat staat er in Mijn Account?

            -In uw account op Koophetgratis.nl kunt u uw aankoopsgeschiedenis terug zien, de vouchers zijn hier toegevoegd. Daarnaast is er ook een gedeelte met persoonlijke informatie die u hier kunt wijzigen.

            -Uw account kunt u vinden door in te loggen op Uitbieden.nl. Dat kan door links boven op Inloggen te klikken of klik hier

            -Nog geen account? Maak dan hier een Account Aan of klik linksboven op Registreren.

        • Voucher
          • Waar vind ik mijn vouchernummer?

            U kunt uw vouchernummer vinden in Uw Voucher onder Vouchernummer

          • Referentie Nummer Aankoop

            Referentie Nummer: Een identificatie nummer door Koophetgratis.nl wordt gebruikt omaankoop te identificeren. Deze staat in uw account alteijd vermeld bij elke aankoop.

          • Kan Voucher niet downloaden

            Probeer te allen tijde alle mogelijke opties uit zoals het openen via email en via het account op Koophetgratis.nl, check of uw spam filter aanstaat en controleer of u Adobe Reader op uw computer heeft geïnstalleerd. Deze is nodig om het bestand met de voucher te openen en is gratis hier te downloaden. Ook kunt u de Voucher op een ander computer proberen te openen.

          • Waar vind ik mijn Voucher?

            U kunt uw voucher vinden in uw account op Koophetgratis.nl. Als u ingelogd bent komt u via Mijn Account bij uw Aankoopgeschiedenis . U kunt nu voor elke aankoop uw voucher openen.
             

        • Andere vragen
          • Mijn Koopgeschiedenis?

            U kunt uw uw Aankoopgeschiedenis vinden in uw account op Koophetgratis.nl als u inlogt en gaat neer Mijn Account. 

          • Waar staat Mijn Account

            Als u ingelogd bent op Koophetgratis.nl vind u links bovenaan een tekstlink ‘Mijn Account’. Als u hier op klikt, komt u bij uw account op Koophetgratis.nl. Hier vind u Uw Aankoopgeschiedenis en persoonlijke info.

          • Anders, ga door naar onderwerp
        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Technisch Probleem
        • Inloggen
          • Account geverifieerd?

            U dient uw account eerst te verifiëren. Na het aanmaken van een account bij Koophetgratis.nl ontvangt u een bevestigingsemail, in deze e-mail staat een link. Als u op deze link klikt wordt uw account geregistreerd en kunt u inloggen.

            -Staat de bevestigingsmail nog niet in uw inbox, controleer dan uw junk/spam folder of ongewenste email. Indien de email daar ook niet staat, neem dan even contact op met ons via administratie@koophetgratis.nl.

          • Wachtwoord vergeten?

            Als u uw wachtwoord bent vergeten, dan kunt u klikken op de button Inloggen en dan op de tekstlink “Wachtwoord Vergeten”om een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan een email met een link waarop u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

        • De website is traag
        • Betalen
          • Hoe kan ik betalen

            Alle betalingen geschieden in onze beveiligde SSL omgeving. Contant betalen is niet mogelijk.
             
            Betaal methoden Koophetgratis.nl:

          • Ik kan niet betalen met Ideal

            Indien het probleem zicht bevindt door het niet goed functioneren van onze betaalpagina, dan dient u met ons contact op te nemen. Ondervindt u zelf problemen met uw browser, internetverbinding of een andere technische oorzaak, dan kunt u via een andere computer de betaling voldoen of aan een kennis of familielid vragen om dit voor u te doen.

          • Kan ik overboeken op rekening?

            Overboeken op Rekening is niet mogelijk op Koophetgratis.nl.

          • Betalen België

            Koophetgratis.nl Biedt Naast PayPal en Creditacard de meest gebruikte betaalopties voor belgie aan zoals Mister Cash en GiroPay. 

        • Algemene Technische Problemen
          • Probleem Downloaden Voucher

            Probeer te allen tijde alle mogelijke opties uit zoals het openen via email en via ‘Mijn Account’ op Koophetgratis.nl, check of uw spam filter aanstaat en controleer of u Adobe Reader op uw computer heeft geïnstalleerd. Deze is nodig om het bestand met de voucher te openen en is gratis hier te downloaden. Ook kunt u de Voucher op een ander computer proberen te openen.

          • Geen bevestigingsmail ontvangen

            Het niet ontvangen van een bevestigingsmail zou aan uw spamfilter kunnen liggen. Het zou ook kunnen zijn dat uw mailbox vol is, dat er een storing is bij Koophetgratis.nl of dat er een storing is in uw email. U kunt altijd op de site van Koophetgratis.nl inloggen en binnen uw account onder aankoopgeschiedenis uw voucher downloaden. Indien dit niet lukt, neemt u dan contact op met Koophetgratis.nl.

      • Betalen
        • Kan niet betalen met Ideal

          Indien het probleem zicht bevindt door het niet goed functioneren van onze betaalpagina, dan dient u met ons contact op te nemen. Ondervindt u zelf problemen met uw browser, internetverbinding of een andere technische oorzaak, dan kunt u via een andere computer de betaling voldoen of aan een kennis of familielid vragen om dit voor u te doen.

        • Overboeken op rekening?

          Overboeken op Rekening is niet mogelijk op Koophetgratis.nl.

        • Betalen België

          Koophetgratis.nl. Biedt Naast PayPal en Creditacard de meest gebruikte betaalopties voor belgie aan zoals Mister Cash en GiroPay. 

      • Annuleren

        Annulering Producten:

        Annuleren is mogelijk BINNEN 14 DAGEN na aankoop van uw product op KoopHetGratis.nl.

        Annulering bij ontvangst producten: Indien u de product heft ontvangen dan heeft u 14 dagen na ontvangst van het product deze retour te sturen naar uitbieden.nl. Het retourformulier treft u op de 2e pagina van de bijgeleverde voucher/aankoopbewijs.

        Annulering bij producten nog niet ontvangen: Annuleren kan door een email naar sales@koophetgratis.nl te sturen met als onderwerp “Annuleren”.  In de email moet u uw email adres opgeven van uw account op KoopHetGratis.nl en de productnummer van de aanbieding. Deze kunt u vinden in uw voucher via Mijn Account/Betaalde Aanbiedingen.

        7.2 Annuleren niet mogelijk als:

        Annuleren is niet mogelijk op last-minute aanbiedingen of aanbiedingen waarvan de aard het niet mogelijk maakt deze te annuleren. Annuleren is niet mogelijk op producten/arrangementen die reeds verzonden zijn en administratief verwerkt zijn. KoopHetGratis.nl behoudt te allen tijde het recht om een annulering op basis van de hierboven genoemde redenen te weigeren.

        Annulering Producten

        Producten die rechtsreeks naar de consument worden verzonden en bij aankomst stuk zijn, kunt u retour sturen naar KoopHetGratis.nl. Volgens artikel 6.7.2 van de algemene voorwaarden worden de verzendkosten vergoed en krijgt de consument een vervangend product of het aankoopsbedrag terug op zijn/haar rekening.

         Herroepingrecht KoopHetGratis.nl

        U kunt uw bestelling zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retourneren aan KoopHetGratis.nl mits: het product compleet en onbeschadigd is, deze in de oorspronkelijke verpakking zit en de zegel van de verpakking niet verbroken is. De verzendatum van uw pakket dient binnen de marge van 14 dagen te liggen. Indien de 14 dagen verstreken zijn, kunt u uw bestelling niet meer annuleren en retourneren. De afhandeling en wijze hiervan staat beschreven in de Voorwaarden van uw aankoop.

      • Belgie
        • Ik woon in België, kan ik meedoen?

          Koophetgratis.nl is actief in Nederland en België. Gebruikers uit België komen automatisch op onze Belgische website en kunnen net als Nederlandse gebruikers meedoen.

        • Wat zijn de betaalmogelijkheden voor Belgie?

          Koophetgratis.nl biedt Naast PayPal en Creditacard de meest gebruikte betaalopties voor belgie aan zoals Mister Cash en GiroPay. 

        • Kan ik overboeken op rekening?

          Overboeken op Rekening is niet mogelijk op Koophetgratis.nl.

  • Bedrijven/Leverancier worden

    Bent u of uw bedrijf leverancier van producten die in het assortiment van Koophetgratis.nl past, dan kun u contact opnemen met onze inkoop afdeling via het onderstaande contactformulier.

    U dient in het onderwerp “Leverancier Worden” op te schrijven.

    In het bericht hebben wij uw volgende informatie nodig:

    Website waarop uw producten staan die u op Koophetgratis.nl wilt aanbieden en uw contactgegevens (telefoon en email verplicht). Het inkoopteam van Koophetgratis.nl zal daarna contact met u opnemen om de mogelijkheden tot een samenwerking te bespreken.

    • Ga door naar onderwerp
  • Een probleem op de website melden

    Ga door naar Onderwerp en beschrijf goed wat het probleem is wat u op de website ondervindt of bent tegen gekomen. Vermeld ook de url van de pagina indien het om een specifieke pagina gaat in uw bericht. 

    • Ga door naar onderwerp
  • Anders, ga door naar onderwerp

Klantenservice contact


Email: administratie@koophetgratis.nl
maandag t/m vrijdag:
10.00-13.00 en 14.00-17.00
zaterdag en zondag: gesloten

Adresgegevens:
Uitbieden.nl
Amsterdamseweg 506
1181BX, Amstelveen

BTW.nummer: 219868451B01
KvK.nummer: 52647234

Naam: Koophetgratis
IBAN nummer: NL44ABNA0452350441
BIC code: ABNANL2A